job-asistent-manager

JOB ASISTENT MANAGER, cu pasiune pentru afaceri si dezvoltarea de Business! 

SSMescu cauta un coleg sau o colega pentru postul de Assistant Manager, care sa organizeze activitatea, cat si documentele contabile si non-contabile si sa tina legatura cu diferiti furnizori de servicii.

Urmatoarele sarcini fac parte din fisa postului de Asistent Manager, pe care viitorul nostru coleg sau viitoarea noastra colega le va indeplini:

  • Acordarea de suport conducerii societatii in desfasurarea activitatilor zilnice;
  • Indeplinirea activitatilor de secretariat (preluare si redirectionare apeluri, redactare e-mailuri, pregatire diferite documente de management, aprovizionare produse birotica si protocol, activitati de protocol, programare si stabilire intalniri, etc.);
  • Centralizarea si structurarea informatiilor interne;
  • Implicarea in gestionarea relatiilor cu clientii si furnizorii;
  • Contabilitate primara;
  • Pregatirea si listarea documentelor contabile, pentru serviciul extern de contabilitate;
  • Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail;
  • Gestionarea registrului de intrari – iesiri;

Vrei sa ne cunoastem la un interviu pentru acest job Asistent Manager?

COMPLETEAZA FORMULARUL!

Contacteaza-ne

Nu suntem pe aici momentan. Dar ne poti trimite un email si iti vom raspunde. Foarte repede.

Not readable? Change text. captcha txt
0